Klantvriendelijk handelen als kernwaarde

Waterbus - Altijd welkom aan boord

Waterbus, een samenwerking tussen Koninklijke Doeksen en Arriva Nederland, opereert 10 snelboten die Dordrecht verbinden met de Drechtsteden en Rotterdam. Daarmee is de Waterbus het grootste OV-netwerk over water van Nederland. Waterbus brengt jaarlijks zo’n 1,5 miljoen reizigers van A naar B en haalt herhaaldelijk hoge scores bij klanttevredenheidsonderzoeken. “Altijd welkom aan boord” is dan ook niets teveel gezegd.

Sinds enkele jaren is Waterbus klant van de Human Mobility Group, want werken bij Waterbus betekent ook aan jezelf werken. Volgens Gerbrand Schutten, directeur Waterbus, is investeren in de mensen binnen de organisatie essentieel om een hoge klanttevredenheid te bereiken. Human Mobility Group ondersteunt Waterbus hierin door middel van op maat gemaakte programma’s. Hierdoor kan Waterbus het hoge kwaliteitsniveau, op zowel management als individueel niveau, behouden voor nu en in de toekomst. 



Gerbrand Schutten, directeur Waterbus:
“Onze mensen zijn het fundament in de hoge service die we hebben”
 

Door de ondersteuning hebben de medewerkers extra handvatten verkregen om:

  • Inzicht te krijgen in eigen talenten en ontwikkelpotentieel.
  • Beter weten om te gaan  met spanningsvolle situaties en minder snel spanning en onrustgevoelens ervaren.
  • Inzicht te krijgen in gedragsprocessen, waaronder ook die van het eigen (onbewuste) gedrag.
  • Te reageren op negatief/ ongewenst gedrag.
     

 Gerbrand Schutten, directeur Waterbus:

“Werken aan kwaliteit van onze service door te investeren in onze mensen blijft hoog op de agenda staan” 

 

Wilt u zelf eens de Waterbus ervaren? Ga naar www.waterbus.nl